Επιβεβαίωση παραλαβής παραγγελίας
Κάθε παραγγελία του χρήστη/πελάτη, ακολουθείται πάντοτε από αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, σε διάστημα λίγης ώρας, εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, που περιλαμβάνει την επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας και επαναλαμβάνει το περιεχόμενό της. Η ηλεκτρονική αυτή αλληλογραφία εκ μέρους της εταιρείας, αποτελεί μόνον επιβεβαίωση ότι η παραγγελία έχει παραληφθεί με το περιεχόμενο που αναφέρεται και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αποδοχή της παραγγελίας . Καμία τροποποίηση της παραγγελίας ή νέα συμφωνία επ’ αυτής δεν γίνεται δεκτή αν δεν αποτυπωθεί εγγράφως και δεν γίνει δεκτή από αμφότερες τις πλευρές. Η επιβεβαίωση της παραλαβής της παραγγελίας μπορεί να γίνει και τηλεφωνικώς, εφόσον συναινεί ο πελάτης και στην περίπτωση που κάποιο/α είδος/η δεν είναι άμεσα διαθέσιμο οπότε απαιτείται συμφωνία για το χρόνο παράδοσης.
Αποδοχή Παραγγελίας – Κατάρτιση πώλησης
Κατόπιν της λήψης της παραγγελίας και της ως άνω επιβεβαίωσης της λήψης της, εφόσον η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του είδους και την ορθότητα της παραγγελίας και την απουσία τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα όσον αφορά την τιμολόγηση των ειδών τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με τηλεφωνική επικοινωνία θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας, το περιεχόμενό της, την κατάρτιση της πώλησης και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης του είδους όπως γνωστοποιήθηκε ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας, οπότε τότε μόνον η πώληση θεωρείται καταρτισθείσα και γεννά εκατέρωθεν αξιώσεις. Αν εκκρεμεί το ζήτημα αποδοχής εκ μέρους του πελάτη επιπλέον επιβάρυνσης εξόδων αποστολής, αυτό συμφωνείται πάντα πριν από την τελική έγκριση της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη. Σε περίπτωση που η περιοχή παράδοσης δεν καλύπτεται από την εταιρεία διανομής ο πελάτης ενημερώνεται προκαταβολικά για τη χρέωση της αποστολής και αναλαμβάνει ο ίδιος κάθε σχετική υποχρέωση έναντι του μεταφορέα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ απαλλάσσεται με την παράδοση του είδους στο μεταφορέα που έχει επιλέξει/υποδείξει ο πελάτης. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση με βάση την αρχή της καλής πίστης και τις συνήθειες των συναλλαγών, να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, με τιμή εσφαλμένη δηλαδή διαφορετική από την ισχύουσα με βάση την τιμολογιακή πολιτική της για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Καμία πρόσθετη χρέωση στην παραγγελία δεν βαρύνει τον πελάτη χωρίς τη ρητή συναίνεση του. Η αποστολή της παραγγελίας προς έγκριση προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αποτελεί δήλωση αποδοχής και συναίνεσης για όλες τις χρεώσεις που στην παραγγελία διαλαμβάνονται. Αν δεν υπάρχει συναίνεση, ο πελάτης δικαιούται την επιστροφή αυτής της πληρωμής. Σε περίπτωση που του ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και αυτός βραδύνει να παραδώσει τα είδη προς επιστροφή για διάστημα μεγαλύτερο των δύο (2) εργασίμων ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και τα είδη θεωρούνται πωληθέντα στον πελάτη και αυτός οφείλει να καταβάλει την αξία τους μετρητοίς. Ο πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, είτε τηλεφωνικά (τηλ 210-4960969 με αστική χρέωση), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος.
Τρόπος παράδοσης παραγγελίας- χρεώσεις για παραδόσεις
Τα προϊόντα μπορούν είτε να παραληφθούν σε όποιο από τα δύο φυσικά καταστήματα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ επιθυμεί ο Πελάτης είτε αποστέλλονται και παραδίδονται στο χώρο του με ταχυμεταφορέα (courier).
Τα έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα ανέρχονται στο ποσό των €3,00 και επιβαρύνουν τον αγοραστή. Για αγορές άνω των €50,00 τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο εφόσον το βάρος της παραγγελίας δεν ξεπερνά τα 3 kg. Για κάθε κιλό παραπάνω η επιβάρυνση είναι €1/kg.
Σε περίπτωση που ο αγοραστής επιλέξει τη μέθοδο της αντικαταβολής επιβαρύνεται με επιπλέον κόστος €3,00.
Πληροφορίες αποστολών
Τα προϊόντα αποστέλλονται εντός δύο ημερών (εκτός ειδικών περιπτώσεων LOCKDOWN) απο την ημέρα παραγγελίας (εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών). Απο το περιβάλλον του λογαριασμού σας μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να ελέγχετε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Με την αποστολή της παραγγελίας θα λάβετε και ένα e-mail επιβεβαίωσης της αποστολής με το αριθμό αποστολής, έτσι ώστε να μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία σας μέχρι να παραδοθεί σε εσάς. Όλες οι παραγγελίες θα εκτελούνται μόνο μετά απο τηλεφωνική επιβεβαίωση με τον πελάτη.
Επιστροφές προιόντων
Επιστροφές γίνονται πάντοτε δεκτές μέσα σε διάστημα 10 ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Η ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων προκύπτει απο τα στοιχεία παραδόσεων της εταιρίας COURIER με την οποία συνεργαζόμαστε. Προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να επιστραφεί στην κατάσταση στην οποία παραλήφθηκε δηλ. να μην έχει ανοιχτεί και να μην έχει χρησιμοποιηθεί όπως ορίζει ο νόμος. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή, και από το ποσό της επιστροφής αφαιρούνται τα αρχικά έξοδα αποστολής. Επιστροφές χωρίς την απόδειξη λιανικής πώλησης δεν γίνονται δεκτές.
Ακυρώσεις παραγγελιών
Ακυρώσεις παραγγελιών γίνονται δεκτές χωρίς καμία επιβάρυνση πριν η παραγγελία αποσταλεί και πριν λάβετε το σχετικό e-mail γνωστοποίησης της αποστολής. Αν αποφασίσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την αποστολή της, θα πρέπει πρώτα υποχρεωτικά να την παραλάβετε. Κατόπιν ισχύουν τα περί επιστροφής προιόντων.